Verschillende wijzigingen kunt u online aan ons doorgeven. Bijvoorbeeld een wijziging of een beëindiging van een lopende verzekering. Ook kunt u online een diefstal of schade melden of uw polisvoorwaarden inzien en downloaden. Klik op één van de onderstaande iconen om naar de formulieren te gaan.
Klik hier voor onze actuele verwerkingstijden. De verwerkingstijden geven aan hoe lang het duurt voor wij uw verzoek in behandeling nemen.
Heeft u een wijziging die u niet via onze website door kunt geven of wilt u liever contact met een medewerker? Kies dan voor Contact met een medewerker.
Telefonische bereikbaarheid
Momenteel zijn wij als gevolg van grote drukte telefonisch minder goed bereikbaar dan wij graag zouden willen. U kunt ons telefonisch bereiken tussen 9:00 uur en 15:00 uur. Houdt u er wel rekening mee dat u te maken krijgen met een lange wachttijd voor u een medewerker aan de lijn krijgt.
We begrijpen goed dat u niet zo lang wil wachten, daarom kunt u heel veel informatie vinden in onze veelgestelde vragen en kunt u uw wijzigingen en schade- of diefstalmelding 24 uur per dag aan ons doorgeven via Zelf regelen.
Wanneer u het juiste polisnummer noemt bij uw wijziging op de website, ontvangt u na het insturen een bevestigingse-mail van ons. Uw verzoek wordt gekoppeld aan uw polisdossier. Onze officiële bevestiging van het verwerken van uw wijziging of schade kan door drukte langer op zich laten wachten, maar u mag er vanuit gaan dat uw wijziging bij ons bekend is en wordt verwerkt. Onze actuele verwerkingstijden staan vermeld op onze website bij de reactietermijnen. Wanneer wij nog vragen hebben over de ingediende wijziging, zullen wij contact met u opnemen.
Onze excuses voor het ongemak.