Hebben jullie een privacyverklaring?
Ja. U vindt onze privacyverklaring hier.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
ENRA verwerkt verschillende persoonsgegevens van u om producten en diensten te kunnen leveren. We zullen te allen tijde zorgvuldig met die persoonsgegevens omgaan. Daarbij houden we ons aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Telecommunicatiewet ons opleggen. In deze verklaring leest u hoe ENRA met uw persoonsgegevens omgaat.
Kan ik een verzekering bij jullie afsluiten?
Nee, het is niet mogelijk uw fiets bij ons te verzekeren. Vanaf 1 januari 2026 verkoopt ENRA geen nieuwe verzekeringen meer in België. Op deze pagina leest u daar meer over.
Kan ik inloggen op uw website?
Nee, bij ENRA kunt u niet online inloggen om uw lopende verzekeringen te bekijken.
Kan ik jullie bellen?
Ja. Wij zijn maandag tot en met vrijdag telefonisch te bereiken. Onze openingstijden vindt u hier. Ons telefoonnummer is 078 – 158 444.
Als u al een verzekering bij ons heeft afgesloten, is het handig als u de gegevens van uw verzekering of schademelding bij de hand hebt als u ons belt
Kan ik jullie een e-mail sturen?
Ja. Wij zijn te bereiken via e-mail.
Voor vragen aan de polisafdeling, over uw aanvraag of wijziging stuurt u een e-mail naar:
Voor vragen aan de schadeafdeling stuurt u een e-mail naar:
Voor andere vragen stuurt u een e-mail naar: info@enra.be.
In alle gevallen streeft ENRA ernaar om u als klant van dienst te zijn.
Wat is jullie adres?
Ons postadres is:
Rubensstraat 104/62
2300 Turnhout
Ons kantoor is gevestigd aan:
Zesstedenweg 211 – 213
1613 JE Grootebroek
Nederland
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Als u een klacht heeft over ons of ons verkoopkantoor, onze werkwijze in het algemeen of over onze informatieverschaffing, dan verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren. Wij proberen dan om samen met u tot een oplossing van het geschil te komen.
Klik hier voor meer informatie over onze interne klachtenprocedure en het klachtenformulier.
Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij:
- De directie van de verzekeraar die op uw polis staat vermeld of
- De Ombudsman van de Verzekeringen, De Meeuwsplantsoen 35 te Brussel